今日又係悶悶的一天過去 特別的事~~唔~~~!久違了的小畫家又開來畫畫! dororo都唔係好難畫~!!!不過都畫左一個下午!!! 上午做左D咩~~!哈哈哈!!就是等你的電話!!! 其實有你在我身邊以是我的快樂啦!!! 不過現在什麼也好!!要比心機讀好D書呵!
你可能問Y個日記會叫細說風雨聲? 好簡單我們都鍾依風和雨它們就像是我們的聲音!