笨蛋黎既@@~..每人每一日都係到變緊
你唔洗搵原因...未必每一件事都要有解釋...
當初識個時..真係好多野同我講...唔知點解係咪同你愈來愈熟
你都愈來愈怕講錯野...所以唔講@@~
唔洗怕啦,你講錯野我又唔會嬲你
我有幾錫你,你都知道嫁@@~
唔怕啦@@..講咩都可以,開心/唔開心/無聊/辛苦/激氣..
總之咩事都可以找黎講...
唔通你一世都收收埋埋咩都唔話我知咩@@~
就算比人激嬲發皮氣..想搵人發洩都可以找我...
鍾意人唔係只係鍾意人地優點..
同時要接受埋人地缺點先得嫁ma
所以呢..我會等你願意自己講出黎..我唔逼你講@@~