我今日都吾知講物好,
粽之我今日好 la
一開始哥震都無物野
但係到在放學哥震,
my心情就change在,
因為我放學哥震要落下面做旗手!
課室到哥張paper到寫住十幾分鐘就得,
加上成家輝又話一震就得,
今我先做旗手!
但係落到去,開始講解哥震先知智早都要四點十先走得!
最重要的係其它班D仆街又吾落離!
餃到鬼死禁來先開始練習!
練習哥震呀羅sir又話最後一次,最後一次!
到在最後我地做在n次先走得!
餃到禁難得早放都要禁遲先走!
真是氣死我拿! (普通話)
不過2加無物野拿
今日就講到E到la!
88
|