我的日記
我今日.........
decade444
暱稱: 明仔
性別: 男
國家: 澳門
地區: 聖安多尼堂區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-08-31
2010-08-25
2010-08-18
2010-08-15
2010-08-13
文章分類
全部 (57)
me (7)
未分類 (54)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 57
留言總數: 215
今日人氣: 5
累積人氣: 1053
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 15 日  星期日   晴天


2010-08-15 分類: 未分類

打番琴晚d野先

 琴日就係我以前小學6年級ga同學會 , 所以琴晚去左Neway唱k

其實我一開始有d5想去 ,  因為我怕去到5知有咩做

話曬同佢地都有5年無見la

林住同佢地無咩king      點知去到一震就同佢地玩埋左

5知係大家太來無見所以有好多野講?

正係我中意吹水呢?

不過今次ge活動正係得十2個人去左

人數需然小左d    但係都係咁好玩

 到左十點幾    唱k就完左la

有幾個人走左       之後去左閑街  (因為太早ge關係)

一開始就閑左漁人碼頭     之後就去左南灣湖到玩牌

玩到點幾就返左屋k  la

而今日下就原先就去動漫節    但係比人水錯左去ge地方

之後去左借書

and  then  back  home

到左夜晚就去左跑水塘      跑完就係哥到吹水

吹左幾多野下     幾開心






訪客留言 (返回 decade444 的日誌)


ERIC033011 於 2010-08-16 01:09 AM 發表:
你搵我吾到.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



L0v3_JING 於 2010-08-16 12:28 AM 發表:
水你地去錯地方?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CammyC 於 2010-08-16 12:22 AM 發表:
因為您系女人.
鐘意吹水:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]