第二日一樣啦 食個包就番去啦
之後一開始就跑200-___-''成績都係唔錯 尾2
行行企企到中午.....去左食個m記
之後去左百佳夾下糖 過下引
之後番埋位 全程訓教-___-zZZzzzzzZZZ.....爽'''
訓醒就變呆坐-___-''又凍''等頒獎
之後差唔多散場 我地就去左mk網吧-.-kai的''唔知咩機黎
之後各有各番屋企......
算係最無聊的一日-___-