E家系學校,`
無野做.*
\打下DIARY!=]`^^`
A SZE都系到打緊記記!><`
LEE陣又HO中意玩模擬市民2,HOHO玩!
本身今日諗住大SIMS 1借俾人..`點知吾見左個主程式!WT`SHIT!*`
我應吾應該整下位個記記哩?`HO似HO唔錦!*-*`
今日H.E.`A哥,細名拖鞋飯嘈,`HO憎佢LO!`
MATHS,`同S SZE坐!BECOZ男班長無番!
BE HARD!`><`