|
得閒無野做,打下BLOG!哈哈!
琴日去左我堂家姐到住,住到聽日,`*
之前去左買模擬市民2!哈哈!激好玩!270,都算無晒到!
不過遲D要還番250俾BA BE,...*
琴日發左一個我HO中意GE DREAM,*
如果系真GE就HO啦!>0<`',=]
BLOG首歌換左做10分愛,合唱GE,HO HO聽!*V*
如果我得閒的話,我決定1個星期換一次歌!系得閒的話XP
STEPHY今次隻碟D歌HOHO聽!仲有RAINIE GE都HOHO聽A!哈哈!
〔 FANTASY ] @STEPHY

^我最中意LEE個!
[ 遇上愛 ] @楊丞琳

*請支持正版!xp` |