真係估唔到
你地會咁對我
嗚嗚嗚嗚
嘻嘻
玩下姐
唉
我的確有d唔開心
算啦
到到宜家都係唔開心
唉
真係唔開心...
算啦
講第二d
29號
我估我會番掛
如果我唔係太多功課既話
我估我有80%都會返啦
多唔多機會啊
唉
我都唔想架
不過29號係星期四
我今4點15先放學
可能5點先番到
最好唔好啦
不過
我都冇得揀
算啦
我估都有89%會返掛
-
-
-
今日
有咩難忘呢
諗下先
啊!
遲d Sience要text喎
再諗下...
係啦
聽日中文換位(唔識打)啊!!!!!
好耶>3<
希望可以同想同一齊坐既人....一齊坐啦\\\> ▽ <///
PE...
就係唔開心既事囉
唔講啦
跟住就house time
好似聽講有聖誕節house佈緻比賽喎
重聽講上年係delonix贏添啊
好耶~
DELONIX萬歲~~
嘻嘻~~
唔講啦
要留番d時間上網msn
88
|