有好多人都慘過我 但係 相信我會慘過所有獨生仔/女
好多人都知
我有兩個細佬一個呀妹
我係最大果個
第二係呀謙
第三係呀妹
最細係呀熙
爸媽對待最唔公平既係我
最憎既係我
打既只會係我
收漫畫既只會係我
唔比打機既多數係我
最少買野比既係我
最唔理既係我
我好似講得好輕鬆
但係
我宜家係喊緊既
信不信由你
獨生女/仔分兩派
一派想要多個細佬妹
因為好悶
呢一派既人都覺得我好幸福
第二派就聰明啦
唔想要細佬妹
因為知道有細佬妹
呀爸呀媽就采你都傻
show你至其啦
係都show個唔串咀既
又得意又(扮)乖架啦
我同你講
第二派做得好
跟第二派先係正確之道!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
相信大家都聽過有一個細佬妹既人話
佢(地)好煩之類咁架啦
咁大家都想像得到....三個
會煩成點
講明先
大家唔會以前細佬妹好易蝦
佢地唔只得果招扮喊
雖然大多數都係只識扮喊
但係唔好采既係...
講真丫
第二果個呀謙
我覺得佢好早熟
當然
佢都有低b既時候
而且重要係好女仔化
不過
佢真係幾早熟...係某d方面
其實都唔可以話係早熟.......係....小聰明囉
講真果句...佢同蘑菇人好似
1)一樣都係蘑菇頭
2)一樣都係煩
3)一樣都係有麻煩先會搵你
4)心賤
5)做埋哂d卑賤既野...eg.自己唔見左100蚊就偷我既...賤唔賤d呀你
6)個名都係有個謙字...XX謙 & XX謙
不過點講好呢
就係
我細佬高過蘑菇人
哈
講第二d...
今日我完全愛上左地獄少女
我覺得自己好似跟風咁
宜家hit就鐘意
不過
當然係有原因既...
今日係Animax到
9點幾開電視
咁o岩做地獄少女
咁咪睇囉
我不嬲都有睇開漫畫
但係...
我睇完左之後
原來比果種要殺自己最親既人
比最信任既人殺既感覺
完全吸引住
無法擺甩果一種
悲怒 後悔 仇恨既感覺
去便利店都唔一定要去ok啦
咁睇漫畫 都唔一定要睇愛情 happy ending果隻
我一開始睇地獄少女漫畫...
都feel到果隻feel
但係
冇想喊果隻
我一直都想畫d漫畫故事
係會令人感動到喊既
我自己都成日睇到喊啦
喊 都係我鐘意漫畫既之一
漫畫實左太正啦
好似高達咁
我鐘意seed同seed destiny多d
可能係唔慣啦
但係gundam 00真係比人既感覺唔同
種係鐘意以前果個畫果d畫多d
宜家果d其實客觀睇係畫得靚d架
不過
冇法啦
我都係鐘意gundam seed 同 gundam seed destiny
一個無法結束戰爭既世界
我最鐘意阿真
飛鳥 真
destiny gundam
正呀
其實我鐘意既漫畫都一樣
都係要緊張 "棘"激
有時love都好睇
種之...好睇既我都愛
Liar Game都好睇
一個謊言世界
大家都係到講大話
其實現實都係咁架姐
大家都係到講大話
跟本好少人會講真話既
算啦
雖然重有好多野要打
可惜細佬妹多
打blog時間又少你三倍
想再睇我打乜就上多幾時啦
=v=
比個180度既微笑你(笑~)
|