delonixme
暱稱: 瑞**
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又轉歌lu
轉歌
好早,,未有心情打blog...
爽#
偏心囉 想講
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
RSS 訂閱
RSS Feed
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 12 月 3 日  星期一   晴天


打左超左野,,,慢慢睇,,,睇唔哂息左個網再上多次 哈 分類: 未分類

有好多人都慘過我   但係  相信我會慘過所有獨生仔/女

  

好多人都知

我有兩個細佬一個呀妹

我係最大果個

第二係呀謙

第三係呀妹

最細係呀熙

爸媽對待最唔公平既係我

最憎既係我

打既只會係我

收漫畫既只會係我

唔比打機既多數係我

最少買野比既係我

最唔理既係我

  

我好似講得好輕鬆

但係

我宜家係喊緊既

信不信由你

  

獨生女/仔分兩派

一派想要多個細佬妹

因為好悶

呢一派既人都覺得我好幸福

  

第二派就聰明啦

唔想要細佬妹

因為知道有細佬妹

呀爸呀媽就采你都傻

show你至其啦

係都show個唔串咀既

又得意又(扮)乖架啦

  

我同你講

第二派做得好

跟第二派先係正確之道!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  

相信大家都聽過有一個細佬妹既人話

佢(地)好煩之類咁架啦

咁大家都想像得到....三個

會煩成點

講明先

大家唔會以前細佬妹好易蝦

佢地唔只得果招扮喊

雖然大多數都係只識扮喊

但係唔好采既係...

講真丫

第二果個呀謙

我覺得佢好早熟

當然

佢都有低b既時候

而且重要係好女仔化

不過

佢真係幾早熟...係某d方面

  

其實都唔可以話係早熟.......係....小聰明囉

講真果句...佢同蘑菇人好似

1)一樣都係蘑菇頭

2)一樣都係煩

3)一樣都係有麻煩先會搵你

4)心賤

5)做埋哂d卑賤既野...eg.自己唔見左100蚊就偷我既...賤唔賤d呀你

6)個名都係有個謙字...XX謙 & XX謙

  

不過點講好呢

就係

我細佬高過蘑菇人

  

  

講第二d...

  

  

今日我完全愛上左地獄少女

我覺得自己好似跟風咁

宜家hit就鐘意

  

不過

當然係有原因既...

今日係Animax到

9點幾開電視

咁o岩做地獄少女

咁咪睇囉

我不嬲都有睇開漫畫

但係...

我睇完左之後

原來比果種要殺自己最親既人

比最信任既人殺既感覺

完全吸引住

無法擺甩果一種

悲怒  後悔  仇恨既感覺

  

去便利店都唔一定要去ok啦

咁睇漫畫  都唔一定要睇愛情  happy ending果隻

  

我一開始睇地獄少女漫畫...

都feel到果隻feel

但係

冇想喊果隻

我一直都想畫d漫畫故事

係會令人感動到喊既

我自己都成日睇到喊啦

  

喊  都係我鐘意漫畫既之一

  

漫畫實左太正啦

  

好似高達咁

我鐘意seed同seed destiny多d

可能係唔慣啦

但係gundam 00真係比人既感覺唔同

種係鐘意以前果個畫果d畫多d

宜家果d其實客觀睇係畫得靚d架

不過

冇法啦

我都係鐘意gundam seed 同 gundam seed destiny

一個無法結束戰爭既世界

我最鐘意阿真

飛鳥 真

destiny gundam

正呀

  

其實我鐘意既漫畫都一樣

都係要緊張  "棘"激

有時love都好睇

種之...好睇既我都愛

Liar Game都好睇

一個謊言世界

大家都係到講大話

  

其實現實都係咁架姐

大家都係到講大話

跟本好少人會講真話既

  

算啦

雖然重有好多野要打

可惜細佬妹多

打blog時間又少你三倍

想再睇我打乜就上多幾時啦

=v=

比個180度既微笑你(笑~)