今日係我係啟c第3次扒街既記念日
我上DT既時候
地下好滑
加上係到跑....咁....當然就...
P左...
唔係勁舞果隻P喎
哈
係黑仔P =v=...P啊!!!
之前果兩次...
係咁既...
我上上下車...P左
比成車人笑-v-,,,哈哈哈,,,好好笑喎!!=[]=笑夠未啊
第一次就係咁
到第二次
首先係一位...同學仔P先既
咁arm果一日就係我之前第一次P果一日黎
我就笑果位同學仔
"哈哈,,我arm arm先P完,,,到你啦,,,哈...哎呀""
就係咁
我又P埋
哈哈
T^T好慘架
一日P兩次
今日又再P...嗚嗚嗚...
重有
今日有新消息
我已經問過蘑菇人啦
佢話佢唔係果個一日上五次果個變態...
咁到底係邊個呢...!!!
唔理住啦
今日,,,ok啦
又有因為少少唔開心
唉
早知就早d識你....
|