我發現有好多人都冇登入咁入黎
可唔可以話我知
你地係邊個
不過唔講都冇所謂既
又或者我跟本唔識你既
唉
都係
八掛姐~
唉
今日我打去某位舊同學屋企
打左手提同屋企冇人應
再打第二個問野
接在
但係
講得兩句
「你XX號去唔去?」
「唔去」
就係咁
對話完啦
唉
我唔係對果兩位同學不滿
之不過
覺得好似唔似朋友咁
舊同學
原來以前所下定既所有野
都係咁膚淺既
我以前攪錯左
中學生活一d都唔膚淺
以前小學每一日係"沖"實
宜家中學每一日就係幸福
咩先係幸福?
其實我都唔知
種之我覺得開心
唔似以前咁有人打我(係學校)
以前開心總係比傷心小
以前既開心係假既
不過 我想講 宜家既笑容 重假
識我耐既至會睇得出
中學好幸福
但係笑真係假既
正所謂《紳士同盟8》既一句
"要擠出笑容太簡單了。"
其實都唔係每一次笑都係假既
不過
我係小學都唔會笑成咁
中學同學個個人都以為我係個好開心快樂
好鐘意笑
kai kai地
又傻傻地既人
小學同學一定唔會咁諗
我係個點既人,, 就唔想係呢到講
講左出黎就會比人唱衰
想知就問下蘑菇人啦
相信你都係係到偷笑緊啦
係唔係呀
蘑菇菇
唉
算啦
我都係繼續扮個好開心快樂既人啦
可能扮
都會幸福過以前
同小學同學
好似唔係朋友啦
唔想分離
但係又冇膽同佢地講
好掛住佢地
想講架
但係打左比佢冇人聽
佢都冇再上我個blog啦
好掛住你
crystal
ivy都係
你成日都蝦我既T^T
做咩最近唔蝦姐
拿 如果我講呢句野 我有直覺以下呢d人會咁答我
我講「我覺得某某某分明唔LIKEY我,,你覺得係咪啦...」
crystal「我都覺得係呀,,佢成日乜乜乜乜乜乜...」
ivy「下...哦...係呀..係呀...」
jamine「哦.......」一定唔會答,,除非佢都憎果個人
nicole「係呀...我都見佢成日.......」
++以上都係我覺得姐...有咩不滿可以留cm或者同我清清,,,我會改既如果你唔鐘意++
其他人諗唔到啦
其實crystal同nicole既答法都差唔多
不過語氣唔同
ivy同jasmine都差唔多
都係...對佢不利就唔答果隻
哈哈
講下笑炸
其實我都唔知你地答唔答既
唉
我覺得炸
玩下炸
下個禮拜就係29號啦
7日倒數...
|