今日
我地去左呀乜鬼Anne Frank既展館到
睇左好多好變態既野
講希特拉點殺人
張X康重話想睇d人點死
變態架...
我地戶外考察分左兩group出發
am同pm
am有..jackar...(串錯既) bauhin...(又錯) 同casi...(再錯)
pm就係..bomax(冇錯啦) juniper(又o岩啦) 重有我既delonix(一定唔會錯啦=v=)
唉
當回程既時候
經過之前同某位(舊bf,,臻美人知啦)一齊音樂節比賽果到
差d喊
唔係
可以話係喊左
不過冇人見到
唉
同佢
真係太多回憶
特別係佢
佢係我一生中唔會忘記既一段
係最開心
又係最傷心既
相信某位剪左個比之前果個超菇既果位住係樓下既
實係到偷笑啦
大家知唔知
有d佢個社既人
幫佢改左個名
叫做蘑菇菇
嘔嘔
唉
今日好眼訓
講真丫
今日搭旅遊巴既時候
大家有講有笑
好掛住以前
記唔記得
大班女仔係到一齊唱歌
有幾個男仔都會一齊唱
記唔記得
相信你實記得啦
|