太好呢~~~
林峰得左啦
仔仔 我支持你
哈哈
好感動
個個都鍾意埋個咩塘心風暴
都冇人理歲月風雲囉T^T
好感動
林峰係後街(唔識點形容)到叫阿佘殺左佢
最後就喊哂
連我都喊埋
我o岩o岩又去youtube睇多幾次
睇幾多次就喊足幾多次
真係...
\\\> [] <///嗚嗚嗚嗚嗚
林峰同阿佘,,你地實左太好戲啦...嗚嗚嗚...嗚嗚....
唉
真係好感動
睇黎我今日成晚都要聽 愛在記憶中找你 架啦
聽到訓為止
===++睇漫畫喊之餘 華榮戀係第二個會令我感動到喊既..電視節目 第一個係十兄弟++===
|