今日轉堂果時,葉文禮同個女同學打架牙。葉文禮出手拎人辮,
之後個女仔打番佢,場面好恐怖。個女班長就出左去搵下一堂
既老師,男班長就出左去搵附近既老師,我地個math老師入
左黎,佢教緊其他班。佢拎左個膠袋比葉文禮,之後佢嘔左幾
下,我仲以為佢冇嘔過野啦。我問番女班長既時候,果時我
好驚訝。原來佢嘔血!!!!好恐怖==個女同學要見訓導老師,
今日去左avsg到,咩都唔識==好無奈....
今日大約都係咁過啦......今日真係恐怖==