琴日下午,,,7中校运会终于开锣...我地一直期盼嘅唔使上课又可以颠嘅日子终于来啦...琴日...我做冯小姐后勤...冯小姐好英勇咁跳完一次三级跳.在跑1500.之后再翻去再跳三级跳...真係俾个服字你呀~!!之后到男子1500...哇~发现邓振威好len犀利呀~一直同扮嘢王植建龙咬到实.最后.紧係我地嬴啦!!
好...今日...开幕要拍dv.翻咗上去.係楼上拍(视野够开阔呀嘛!)

大家睇唔睇到个"劲"字呀!??

班度.一班职业赌徒係度聚赌.唉.e+d年轻人.真係恶劣...
上午赛事有d无聊...有咩我都唔记得啦!!蛋挞貌似跑100

唉.係佢果组跑最后一名...超淤呀~不过好得意就摞咗第三名(好似係...)...超犀利呀~佢真係好鬼得意呀...
因为无聊...所以又翻班度...之前果班职业赌徒走咗啦.不过又多咗两班非职业赌徒.
赌徒一.黄睿达.成日俾我叫成黄义达.外表纯情可爱.其实又係一名赌徒

赌徒二.黄秉涛.人称高佬.爱耍酷.劲自恋.超爱周杰伦.

一群赌徒.同学们.唔好咁恶劣啦!!


之后.因为真係好无聊.所以我都加入咗聚赌嘅行列...今日真係超旺呀!我有两三次都连嬴4.5铺...沏低咗数学科代蓝志鹏.南瓜姜永杰.仲有呀焦李泽超...佢地几个男围住一手牌都输俾我地...玩到几鬼high...之后仲係度玩kmen棉胎.拍到手都肿.发现自己越来越迟钝啦...吃完饭.继续锄dee.继续嬴通街...不过...我始终相信.曾先生係黑住我咖!!佢一翻来.我就输啦.佢出咗去.我又开始嬴.佢再翻入来.我再次输...唉...以后赌博.曾先生.你千其唔好出现呀!!!
下午嘅赛事比较激烈...我两点几就要落去啦.因为跳远係两点半开始.我俾班长推咗去做凡哥同曾琦嘅后勤(俗称呀4)...佢地d衫衫裤裤呀.鞋鞋袜袜呀.摞水递水呀.全部我一手包办...不过...好彩...好得意都企係度.做执勤员...吴怿凡失咗水准呀...曾琦就都几犀利嘅...最后以5米4嘅成绩(貌似係...)获得第二名(未经证实.係佢自己讲姐.).为咗佢地.我俾polokim嗒膊头呀.几大牺牲呀!!!仲要听佢係度撒娇..."凡哥~加油~"(polokim.你叫得好核凸呀!)."曾琦.俾心机呀..."(曾琦听到.想俾心机都难啦...).天呀.简直係折磨...
之后睇林宙杰跨栏...掂掂地啵...不过俾最后果个栏整到.差d扑亲...不过.我觉得可以咁快.又跌咁少栏.都好鬼犀利啦!!!体委...你係得嘅~过咗漫长嘅一段时光...我已经上咗楼.拾好个袋...好...够钟睇400...蓝志鹏.差少少.不过...胜在参与~邓振威...我又要对佢刮目相看啦!劲呀~!!最后睇埋林宇晟跑...哇...仲係咁犀利...最后一圈超精彩呀...睇到我超激动呀...yc07届毕业.1班出来的.係犀利嘅!!我超佩服你呀!!你好有型呀...当我係度拍400嘅dv嘅时候.有一群土黄色班服嘅.貌似係高二化学班嘅哥哥们係度玩.之后就发生d好搞嘢嘅事情.搞到成群三唔识七嘅人係度狂笑.真係超好笑.又超无奈囖~~
听日要继续做后勤呀...我睇过下个表啦...要做mc同曾琦200米后勤呀.mc...应该跑挂...曾琦...呵呵...佢应该就唔会跑啦...佢话佢上午直情唔翻.连奖牌都要揾人帮佢摞...使唔使呀!??