Por los momentos dif ciles
ya entend que la flor ms bella
ser a siempre para mi 
                                                                            --lydia
日誌統計
文章總數: 57
留言總數: 59
今日人氣: 8
累積人氣: 3370
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
文章分類
全部 (57)
0℃ (16)
100℃ (5)
30℃ (26)
37℃ (10)
最新文章
我想好了∼
昨天觉兴得很高觉 ,今天 ...
2007.12.31.
我要好好爱你,亲爱的
小欣、你一定要幸福。
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
小、新。
老,pan~
花、花
肥in,g。
蛋挞
曾琦。
最近訪客
最近沒有訪客

 第一次,第一天


2007 年 12 月 10 日  星期一 晴天
 

今日,我地筹备已久(其实唔多久)嘅DV终于开拍啦!

故事係讲述男仔之间不打不相识嘅友谊.由蛋挞同林宙杰担杠演出.

因为开拍嘅时候,已经係下午5点几6点啦,所以今日净係拍咗一个镜头(一个镜头,用咗半粒几钟呀,阴功!)

无错!只不过係一个镜头!拍咗我半粒几钟!

个镜头只不过係话林宙杰撞跌咗蛋挞d书.好匆忙咁离开.蛋挞有一句台词:"有无搞错呀!"就係咁.因为蛋挞成日笑场,加上有歌王,哩个超搞笑,又无厘头嘅人物客串演出,搞到NG几十次.真係要封蛋挞为NG王先得呀!佢地咁搞笑,成日都要NG,都唔知听日拍篮球场果个镜头点拍好呀.歌王仲成日傻傻地咁笑,又成日自己加情节落去,天呀,放过我啦,歌王,你真係一个好奇特嘅人呀!!!不过,最后果次拍得超正!林宙杰真係好好戏呀.越睇越觉得佢好掂呀!正~

唉~希望听日拍摄顺利啦.歌王唔好再係度搞搞阵,搞到我扎机扎都手都断呀...

 
It belongs~30℃
 
 
 
 





訪客留言 (返回 demom 的日誌)


pan 於 2007-12-16 01:57 PM 發表:
你地拍咩吖?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

AV!
讲笑姐,最近成日俾人话我地拍AV
 
其实係拍两个男仔,一开始唔妥,后尾好翻
好老套的桥段
不过好好玩
Posted at 2007-12-16 02:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]