今日第一日寫日記,好開心~~~
如常地...今日又係平平靜靜咁過...期望著早d開工啦~~可以見到可愛既小朋友學生,雖然好多好fd既學生畢左業,但我都會支持你地,各位俾心機讀書呀,尤其係果個個腦大過我、14歲既小妹妹(今日先知佢原來有14歲,睇樣真係睇唔出原來佢咁老喇喎),我都希望你會叻過我架!!
今日幫左一個人增值,但係佢好似唔係好領情咁既......算啦~~~~
究竟幾時黎幫我裝寬頻架~~等左好耐喇,次次都放我飛機,真係好嬲!!