今日6點3起身∼跟住就做返d例排野(刷牙洗面蕉頭果d囉)之後(口答)11出門口
都唔知大佬欣做咩既-_-又叫我地搭早一班車,佢自己又遲到wo 唔等佢又會俾佢打鍋金.....唉
人地惗住返學校果時撞下佢呀ma∼好在都見到佢∼0∼ 佢剪左頭髮呀(好得意呀*_*)
之後咪返到學校囉.....唔洗講∼買返罐天使(咖啡)先 ( ∼0∼醒哂 )
之後咪如常咁上堂囉................等到放學咪補課補到4點半
出左去操場打左陣波...........冇幾耐呀sir 來左俾打學界既通告 啦(兄弟朋友們我地fgss會係星期6係區場打波 記住來打氣呀)
kakakaka 聽日打班際∼∼真係惗起以經興奮∼∼如果佢會來睇我打波就好啦......(發夢啦XD )
今日係咁多...........完
|