今日星期6 唔洗返學 起身洗個白白(因為琴日未洗白白就訓左XD ) 之後就出門口 約左如成,初哥哥,黑鬼佬重有小良一齊去大埔睇學界 (唔洗講都知我去睇佢啦~﹏~V) 去到見到佢地成TEAM 人係度熱緊身(~>﹏<~幾驚去錯地方) 見到佢地未開波 我地班人就去左 大大樂度食左個早餐..... 之後好在返到體育館 先準備開波>0<汗 之後唔洗講2:0 抄左人地啦 之後 我咪好好勇敢咁去約佢食飯囉......(當住成班女排) 但佢話冇FD陪所以就冇去 雖然失敗左呀 但我唔知點解好開心[(可能見到佢臨走果時同我講:嗯~我走啦88)離幾遠下嫁]但係我冇聽到只係見到佢望住我.....(之後俾班FD話:叮噹你做咩[令]轉身呀,人地同你講我走啦88~)...............
下次再約過~~~~我唔會放棄嫁 (火﹏火) 之後成班人返左上水食野 之後去左我屋企玩~~~~~~~
6點左右先走................................之後食飯~~~~~到E+
嗯嗯~總之今日係我見到佢最耐~而且係我最有勇氣既一日~!
|