今日返學目的係為左做保險份報告~
唉~唔識做~一組人做唔到d咩野出黎~好累~好灰~一d開心都沒有
做左陣~派卷~依科財務計劃真係好易~73分~差兩分dis丁ion~
我突然好有衝勁~維持左幾分鍾~
之後去參觀港交所~好無聊~去到都只係用電腦睇股價= =
睇左陣~心情開始轉差~因為又要去返學校做project~
唉~我都好想行街呀~好想見野就買~叫個fd幫我簽卡咋嘛~錢我冇咩~?
我要買哂佢買哂佢~
可惜要做project~同返d組員返學校做~冇料到~
仲要隻腳唔小心踢爛左阿乾張1gb 手指~唯有買返隻比佢
之後8點先走人...係車度根本唔想講野~好殘~
返到屋企~食埋飯就打比jelly~唉~佢根本唔想理我
我真係好衰~好想喊~開始唔明做到自己咁辛苦做咩
返學做project做黎做乜?...亦唔明點解冇左jelly陪我會咁唔開心?
今次係真係唔會再搵佢架啦...因為我真的放棄了...
我好想喊~心好酸...但我只好成全她~不再煩她...
今次我連佢電話亦刪掉了~想忘記她~但心好痛~
我能忘記你嗎?jelly~
今日返到屋企食飯~聽到廣告有首歌...幾好聽
叫六天~d新仔唱~咁dl黎聽聽啦~
歌詞幾岩形容我~...聽到個心更加酸
*從來沒我份 犧牲當做例行
我慣了傷心
我不過是個人
都會難堪
不想充當他替身
這情敵太狠
拋起你 但仍能勾起你的興奮
我努力迎合你
只配做犧牲品
引爆藥引
你笑笑說 在最初識他不夠膽幻想 可高攀
偶爾會讚頌他
好得不可以忘記
怎麼會散
REPEAT*
為何無論去到那裡
他也掛在你嘴
能否搞清楚
這個眼前人是我
你會動情麼?
情人沒我份
苦等這眼前人
賜與我身份
有減卻沒有增
得五十分
怎麼可充當冠軍
這情敵太狠
只想將他擊退
洗清你的心癮
痛極亦捱下去
等你為他超生 與我熱吻
jelly~在此祝福你~保重~
沒有人看的日記~倍添自己的空虛
|