今日有位阿民約我行街~
去左旺角先食野~我唔想食~睇佢食吉野家~之後陪佢睇鞋~睇唔中~
再行朗豪坊~冇咩睇得中~
之後去埋新世紀~冇野睇~
再去又一城~好似有d野睇~
先行h&m~我買左條布帶~59.9蚊~不過唔靚既~
係平先買咋~
之後去左朱古力~我個朋友仔睇中件西裝褸~399蚊~好普通既款~
我冇興趣~
之後sales話買滿500蚊做會員~我叫朋友買多件野~
佢又睇唔中~之後只好我買件tee~229~.~好~
總數628~買滿600蚊部護碗兩個~我同阿民分~我要黑色~呵呵
黃色我先唔要~我件tee仲有送cd= ="唔好聽~
之後行埋uniqlo~149一件有帽褸~冇興趣~
之後就到g2000陪佢買恤衫喎~佢話買白色
我心諗你買白色同中學生有咩分別= ="
所以叫佢買件有暗花既白色恤衫~好睇好多~
我以前係g2000買過西裝~所以做埋會員~
幫阿民平左~有8折~之後走lu~返屋企~
|