今朝...
正正常常返學...Very Good(有個蠢人唔比我打Good)
到ive果時差不多夠11:30
去課室等
之後...又見成班人企曬係度啦wor- -
等到11:40...個Dr都未黎
...即刻知乜事...
連班L1升上黎既都冇返
姐係...唔駛上-.-
佢叫完人返又唔駛上
玩野
之後去Comp. Rm做英文
做剩一Part ja
去荃灣食野
To Barbie:遲下睇D下時間夾唔夾...比埋隻野你=]
之後又機鋪遊=.=
真係好無聊呢~
16:30返到去上ENGMaths
e個啊sir...好好多...
講D野明幾多啊...
返到家...17:45啦...
為左一堂用左我成日-.-
搞錯...
|