| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 9 日 星期日  |
| 0909 |
分類: 未分類 |
上晝去左潮客飲茶
飲完返家好悶=,=
日日都叫悶一次...
食完lunch
同啊阮話係鑽石山等
一齊搭九龍灣
再行去Mega Box
行NOVO
唉兩層就真係大...
衰在全部名牌呢...
睇黎都係少去Mega Box好...
搭返車過九龍灣
行去淘大食野
食食下Kathy sd SMS黎話悶- -
我都悶呢-.-
之後佢好「關心」我D堂同堂之間既空檔-.-
我始終未諗好...
|
2007 年 9 月 8 日 星期六  |
| 0908 |
分類: 未分類 |
朝早比老豆搞醒左
去M記食個早餐食飽返家無聊
食完lunch就去學琴
學左首超難既歌= =
難到喪啊...
全家今晚難得一齊食飯
係咁話啊屎=.=
佢冇乜feel - -
星期一...11:30開學!
|
« | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | ... | 443 | »
|