好野~~終於有假放得la!!!咁呢係琴日,補課課到4:45ja~~全部人都唔舉手話休息....癲ga....補到塊面熱左...走果
時,個大主任又發癲la=.=話咩你地個個都唔想補la...咁我呢..就決定咁咁咁...咁咁咁.......(太長,心情差唔想打)發
老脾就唔好補啊..阻住曬...last一日都要咁完...唉...
今日係第一日放假.....一朝早就起身打亂....終於到54lv la......幾經辛苦...然亂唔多想玩野...咪做bio囉......哇..好
多啊....見到都頭痛= ="之後開左SG,一路打一路做....企係44C3用nuker...正爆...企又唔會比人話.....得閒就射一
炮...正!!!岩岩又同老母鬧交......鬧左三個字...又話我咩剩係掛住打機唔做野.....頂你啊!!!做左你又唔知,剩係識得
話人....剩係識得話我比以前好D....去死la!!!!F.4 la,我做野駛唔駛乜都經過你啊!(發嬲中)
|