即使係唔想返....始終都係要返...唸番起First Day....一早起身係極之唔想返學....仲唸住.....訓耐D la....訓耐D
la......但係點都要返ga la.....返到去係極之忙碌→地抄功課.....唔知有幾多樣未做呢=.=最憎上既堂就係第一日出
現...唉.....利人想不到既係大主任竟然仲記得收返$40.....仲唸住佢唔記得ga.....A-Math堂.......龜龜唔知佢食錯
咩呢,,,由戚黛黛入黎一刻串到佢落堂-0-勁........難得佢又唔嬲bor......
到左Second Day......今朝一起身就知道假期既疲勞......同自己講....今日點都要訓曬頭六堂.....英文、Biology、
Physics......當然,夢想成真.......訓曬=.=搞到去lunch果時個人仲暈暈地.......之後又係A-Math唉.......又完一個
topic la.......教得好鬼快........聽日又開Math Mid-Term前最後一課....PE又過左.......悶悶=.=
返到屋企...個妹(亂果個啊......我本身冇妹ga.....)叫我.....咪應下佢囉...傾傾下...佢話佢個fd又睇緊我地講野.....
之後佢地玩錄音.....叫我分佢地兩個=.=做左佢個玩具tim..... |