今日係年卄九.....一朝就要去學小提琴......想訓耐D都唔得.....終於學剩Morzart(有冇串左呢@@)隻歌四行.....返到黎...啊媽啊爸同
屎屎去左飲茶...我唔多想落去所以係屋企食麵包...食完就去左玩GTASA...真係幾暴唳....用ga戰機飛黎飛去......又週街殺人....爆
頭...之後唔玩住就聽歌..唔知D人係MSN見我聽親D歌都係燕姿既會有咩感覺呢@@.....到左四點幾...啊媽又行過黎同我講讀書既
野....我最憎就係佢e樣野....我根本就唔想佢干涉我讀書既野....佢究竟明唔明ga

多謝曬你啊天使^^好彩有你陪我傾下我先可以又unhapply變返happly^^~thx~~
(新既一年la~~轉一轉D顏色)
|