今日軍佬又冇返到學=.=唉....中、英、數.....三科真係難頂....好唔容易咁過曬...之後又同左肥肥去K.F.C.食Lunch.....飽到想嘔= ="
從來未試過食到咁飽既...
六點幾就出左去碼頭搭船...去到打League既球場岩岩好七點...落到去....換衫冇耐就到我打lu....今日竟然做左Position2.....搞錯
啊.......Position5就話姐...搞到我輸左....全隊輸1:4...唉.... 爆灰....
世事真係令人難意預料...肥肥岩岩好返姐...軍佬又病到早退=.=頂....肥肥病對我上堂影響都冇咁大...軍佬就...話曬係同一班啊=.=你一
病...我點上堂啊.....冇人同我上堂傾計+搗亂...悶到我乜咁...又Bad Luck到我同肥肥個電話都冇乜電...搞到上堂sms都玩得一陣...返到
黎又托左咁耐...打比軍佬問候佢...咁岩有人岩岩打比佢....好彩都講到幾句姐...希望你聽日返到學...