今日去左睇牙醫@@...等左10mins先到我.....入到去坐低左之後...佢冇啦啦講兩年冇見la wor~~當佢幫我check完棚牙之後,,佢
話兩年D牙都keep得咁好,好野bor....乜佢好想我棚牙有野咩= ="之後出左機場......我發現我應該完全知道曬所有影飛機曬地
點....仲要去埋EXPO...入面連冷氣都未有=0=好令人唸下陳寶珠個演唱會會點.....今日係機場總共搭左兩次兩次車.....行左成條跑
道咁長既路=.=搞到隻腳好似唔係自己既咁....
今日無無聊聊咁又過一日 唔知過埋剩番果幾日=.=最近大多得個悶字...最衰就係果個楓村.....搞到我乜興致都冇曬....87都未
到就學人黎搶怪=.=而家D人真係廢到冇人有.....劍風又廢...把口又廢...唉= ="