琴日OCAMP返黎..累死...5點返黎就訓到第2朝9點.....17個鐘頭........飯都無食..涼都無沖...無計...太累.....晚晚都成4點先訓...7點就起身食早餐...訓得個幾個鐘...然後就要喪跑喪玩GAME.....好....啦~dem下cheers先..
蛋糕丸
彈下彈下蛋糕丸..
彈到你地手腳軟
送晒你地入e院.
小心比人車丸丸..車丸丸
樂霸.
凝音聚樂至尊霸
你地個個被lung化
就等我地黎稱霸
我地係惡霸,惡霸