星期日去青衣IVE 排隊..點知坐第十排..突然見番燕京果陣d fd..呆到晚上..一齊玩大富翁,飛行棋.用下電腦睇戲.睇到四點..瞓咗一小時就日訓唔著.係度睇日出..早上7,8am返家日訓覺,月訓到4pm又過番去排隊.姊姊話她幫我攞咗52號籌..轉有冷氣房..都係同同學玩..玩到3am又訓..到日出果陣下雨.淋醒我..到7:45am 填表,8個志願去報..有6個想報第二階段..所以我變咗46號籌..9am係註冊時間..原本應該讀到兩年旅遊業務文憑..點知工作人員唔識入資料.令到速度太慢..冇晒學位..爸爸覺得工作人員太慢而冇晒學位.非常憤怒..所以同院長投訴..最後有個特權俾我地..因此,最後都成功讀到兩年旅遊業務文憑..第時要在黄克兢返學了.. 計埋計埋兩日瞓得不足6小時..在IVE訓果D,係醒多過訓..
|