考試開始佐兩日LA
不過心情無以前甘緊張
可能習慣左吧
不過次次考英文同數學都有D害怕,明明已經對尼兩科成績
吾在乎~但卻害怕
唉~都吾知搞咩
尼排同柔姐傾QQ,吾知點解傾得好開心
渠仲成日比我激到死死下∼哈∼哈
考試仍然繼續,我仍然繼續努力
奸巴爹!