今日開學LA
第一日就收功課收我死甘~
搞到我無時間看三國演義,唉~無法LA
鬼叫我係班長咩
今日終于拿到部MG突擊自由特別版LA
真係開心到跳起啊!不過我晤會E+製作伽
等埋今個月既HOBBY先開始製作,加上差五多要考試
吾想好似之前甘,搞到甘低分
想番起之前番中山真係幾搞野
連續兩日都撞到我小學同學,唔知到尼D係米叫做緣分呢?