今天悶到死啊~呵呵,不過部漆黑的突擊高達終於完成LA,好開心啊!搞左我甘多日,不過我所花既精神係無白費的,因為真係好型,D殺氣好重,同哥部高達MK2差五多,但比我選,我會選MK2,因為。。。。。。。。。。其實我都五知,哈~哈