今天去打WAR GAME,好開心啊~但好似軍訓甘,不果我中意甘,開頭就先練習下射槍的技巧,練多幾野後,就正式開始LA,不過,個天好像不聽話啊~陽光的直射,令到我地每一個人都好像在沖涼,汗水不停在面部往下流,當初的勇被這猛烈的陽光下消減,第一場我哥對負責守,第二場就係攻,唉都五知點解次次都比人爆頭,真無奈,玩左兩場後才發覺我有小小頭痛,之後就一直在休息,直到走為止,今天真係好開心,好刺激,好有壓迫感!!