今日~!
返學同平時一樣勁熱 >"<
跟住中文口試.......合格高dd
人文小測......死左lo -,-"""
跟住下晝....科學小測....真係唔知咩事囉~! 唉
個個做 (A) 都勁低分.....唉唉哎~
周會睇 4/6 =__=""
好可怕唷~! d車車 ~!!!!!
放學打左陣波就返屋企囉~!
就快考試......~! 要溫書
少打d日記 ><"