destinydark
暱稱: 小輝...**
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2007-08-01
2007-07-14
2007-07-11
2007-07-02
2007-06-15
文章分類
全部 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2007 年 7 月 14 日  星期六   晴天


2007-07-14 分類: 未分類

去完camp返黎了~!

個camp得2日1夜 好少呀 ><""

玩得少少野~!

第一日...玩d唔知咩~!  又熱又多蚊 ><"

跟住夜晚玩一個活動好正的~! =]

個個蒙住眼 要搵返自己組d人~!

好好玩的喔~! ^^

玩完之後就自由活動 !!

玩[單腳捉雙腳]-0-"

玩玩下 整親隻腳

嗚...........

跟住夜晚 個個偷走出去買野食

買左好多野食返黎!!

哈!!

3:xx  係到[賭xx xx ]唔講得

5:xx 聽到有好多人講野  =]

跟住 6:xx [寶vs v文.雄]--[金vs v文.雄]

世紀大戰 ^^"

打完之後就去左食早餐~!!

食完之後仲玩左2個活動

有一個玩水彈  好正唷~! =]

跟住汁野走人  去食飯!!

食完之後上車 個個訓哂 =] 

--------------------------------------------------------------------

[真的沒後悔! ! !]

好玩唷個camp~!

 






訪客留言 (返回 destinydark 的日誌)


kwan456 於 2007-07-23 07:19 PM 發表:
ha10*
cm到"-333-
我地2g班有邊個去呀!?"
-0-
好好玩咁...@@
玩左d咩51?"
講到璃到"
拜'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



laiyan121 於 2007-07-17 11:23 PM 發表:
哇哇'....
D相相 ><'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ha ha 
 
見到自己嗎??
Posted at 2007-07-20 05:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hotszfung 於 2007-07-17 03:01 PM 發表:
呵呵
好好玩甘A
`````````````
cm cm```
5知道中3我地可以同一班呢?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘿 !!!
 
好好玩嫁!!!~! ^^"
 
`希望可以一班嗎??
Posted at 2007-07-20 05:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



DORY 於 2007-07-16 02:37 PM 發表:
wo....
.嘛嘛地好玩啦~
但大戰好正!!
個個赤身漢
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈!!
 
睇你地打仲正~! =]
Posted at 2007-07-20 07:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kaling1781 於 2007-07-16 01:36 PM 發表:
y0'`
正爆 :}
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈~! ^^"
 
好正!!@!!
Posted at 2007-07-20 05:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



呀金.... 於 2007-07-16 02:02 AM 發表:
比蚊咬最正...(講笑)
蒙眼果時D人出貓既..
開始時果我都冇出貓啦
冇出貓仲正
決戰果到..
應該加D劇情...戰果丫嘛..
我想睇下呀^__^..
快D啦..^_^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

^_^"  我加左嫁~!  遲d比你see 返!!  =]
 
Posted at 2007-07-20 05:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



強 於 2007-07-15 01:21 PM 發表:
原本可以落水既話應該仲正!
果度如果住宿在好d就正!
話到低我地都玩得幾開心呀!
由奇由晚上開始到!
佢地係成6點幾仲要開埋戰先肯訓!
跟住就係我地房最安靜既時候!
下次有幾會在一齊去呀~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係囉~! ><"
 
下次一齊去丫~! ^^"
 
玩耐d就仲好!!!!
Posted at 2007-07-15 01:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cathy3991926 於 2007-07-15 10:34 AM 發表:
CM*
好似好好玩...'
你就正喇*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz!!
 
係呀^^"   好好玩的~!
 
一大班人係到玩!!!
Posted at 2007-07-15 01:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]