[毒撚][FF]初戀?愛情?
初戀,通常都吾係一生一世,但係短暫的經歷,卻係畢生難忘.
「到底我下步應該點行呢? 」我自己一個站在巴士站到
我仰望上天空.呢一日既天空同我既心情完全相反
係我返到屋企,岩岩開左部電腦既時候, 「鈴鈴…鈴鈴…鈴鈴」電話響起了
「HELLO?」
「喂!!!你知吾知我係邊個牙!?」我一聽就知道係女仔聱,但我完全吾記得有比過電話女仔
「UM……我吾知WO」
「啍~咁都吾記得我係呀WING呀」
「哦….呀WING 但係你點知我電話嫁?」
「你自己打左你個電話上FB既」
「係咩….咁你打電話黎做咩呀!?」
「乜而家一定要有事先可以搵你嫁咩?」
「吾係吾係」
「冇呀 諗住打電話比你吹下水咁姐麻 」
「哦…你想吹咩丫?」
「吾知呀 乜都吹下咁囉 係呢你中六係米原校升呀」
「吾係呀~你呢!?」
「…………..」
「吾想答就算啦」
「咁又唔係,我聽日諗住去聯招到睇係有咩學校係岩我」
「咁岩GE……. 」
「咁我地不如聽日一齊去啦,起碼有個照應」
「好啦,咁我地聽日十一點係樓下M記等啦」
「好啦 咁我訓先啦 廢事聽日起唔到身 88」
「88」
就係咁我地就定左一個所謂既約會
|