| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 23 日 星期四  |
| 2009-04-23 |
分類: 未分類 |
又一排冇打啦..KAKA
今日今日∼∼ENG.無聊!!
GEO,我怕「老魏」問呀
佢好煩呀,講D野又廢..
MATH,都係好無聊呀!!
MUSIC.高SIR講D野好白痴
唔係好想聽呀
LUNCH..又係自己一個
我食拉麵哦∼∼
面對自己最愛既拉麵,我竟然係會食淨呀
仲要係食淨好多呀....
中文,呀SIR冇番,我地係到做壁報
AS,我地班去左106到QUIZ
係LIB,都OK啦
唔係好難姐
跟住又做壁報
一路做一路PLAY
傻下傻下咁
PLAY一D好無聊既野
個呀嬸鎖左門後..
我同珮嘉落去下邊看排球..
跟住番左HOME...
又同我細佬打排球,打左兩個幾時..
好累呀.......
|
« | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | »
|
|