今日,有人play我呀...
那位「Q girl」小姐play我呀
明明約我1:00p.m.
點知我等到1:20p.m.佢都未到
打比佢,原來仍未訓醒...
佢叫我2:00p.m.先再搵佢..
好!我2:00搵佢,佢又話要幫佢呀媽buy野
最後,2:45p.m.先出發...
去圖書館,我又借左勁多小說...
之後,去左eat下午茶
又去左{尚書房},佢買左本〔地獄少女〕,但係我比money呀=.=
之後番番home.....
今日係我細細佬生日呀!!!!
生日快樂^^!!!!!!!!!