今日從開呢個qooza系為左煙煙家姐既``XD
今天的MSN沒停過"一開始系婷,,再跟住系另1個婷XD"
之後就系煙煙XD"勁=]
倒數!日啦XD"只要返多!日學就可以放假了XD"
不過呢"聽日可能系好辛苦的!日丫!!
事關要考CHINESE SPEAKING"要作文"OMG"
大獲"聽日仲要交文丫><"
我未做丫==" ]
今晚通頂抄6頁紙:{
今天只花了1小時不夠就可以完成所以功課XD"
1個人完成13頁PAPER專題"慘無人道!!
因為你,我才可以做到我想做的事,,最鍚系煙"最愛是你XD
BY CHING 01.04.07" 19:52:}
|