我唔習慣打返之前1日既日記的,,所以大家唔會知我琴日有咩做過的XP:}
今日我真系好迷糊"我岩岩先起身囉=="
4點1....不過我琴日8點先訓...XP
訓左8個中oNlY"
不過而家覺得好辛苦=="]]
不過算啦,,過一陣會無事卦-3-
放假第2天"身體放鬆了不少XP
聽日去旅行呢==3天都能與大家相聚了=[
同D而媽古姐去,,我相信一定好悶"
所以我BRING左2本書,,琴日買既IPOD NANO,,仲有NDS去XP
今次返大陸"唔知有咩搞"
不過有準備好過無"
最重要既系,,3天無得見LG丫=[
慘慘"
我會每天想念你的:}你也要丫,,不過要更比心機工作=]
|