我返黎啦XP
今日返到HK第1個同我傾電電既系LG XP
第1個同我MSN既系煙煙=]
第1個收到既SMS系FROM MANDY既XP
去果到影左好多相相丫"
認識我既人,,多數都知道我唔系太影人,,
系影境+無聊野XP
所以我影既全部都系影境+無聊野的XP
我買左好多野XP"
2對鞋啦+1個袋XP
全部都好靚靚XPP"
各位唔好再問我拎手信啦"
我去果到剩系買到自己野"
買唔到手信的呢=="
遲D又要投入工作當中"
原因=秘密工作需求=]
又系做野=="XP
POST返D相S!N"


[我要食呢個?!XD]



|