超開心牙今日````
之前我Daddy話我今年拎No.6**
會送D野俾我啦..
我諗極都諗唔到要D咩好**
但係..我今日學野o個陣..
見到Carmen,,牙藍同埋牙Wing係到係咁影相相,,,
於是..我終於決定左要一部相機啦..
都幾靚嫁..日本做既...係Cannon既貨囉..hehe
好開心----->><<
----------------------------------------------
仲有牙..
今日上美麗人生..
Carmen,,牙藍同埋牙Wing黎做義工囉...
我地今堂要bring好多野返去牙..
係到學洗面...
OK好玩啦...
又係到做Mask囉/..
好Cute嫁*******
Yeah**!!
滑哂Lu&&&&&&
|