開心的一天
咁開心既一日..好耐冇試過啦-v-
點解你明知自己唔係中意我既..
你都要同我咁Fd呀?!
今日好鬼死開心呀..!!
因為....msg board o個度..
既事已經俾親愛既miss cc搞掂啦-v-
仲有呀....
今日又同阿P一team啦...
佢好好好搞笑嫁...哈哈
佢本來俾我激惡嫁...
最尾我係咁笑...
佢都俾我搞到笑笑呀-><-
真係好開心嫁......
但係今日Melody同嵐嵐冇啦啦係到cry呀...
都唔知佢地做咩...
好像話係嵐嵐拎左Melody d生日resent泥use啵...-_-
算啦..算啦..又唔關我事..
總之我覺得開心..就得啦...^ _ ^
|