|
你有一條好消息...仲有一條壞消息-v-
今日超超無奈囉...
真係想問下大家有冇試過一日之內..
試哂好&壞囉..-v-
好既係....
我地學校由26/7--28/7三日..
會自己club一組係draw一幅圖畫關於china...
我仲同阿瀚一組牙...
壞消息係....
Tiffany冇啦啦同我講話要做返譜通朋友啵..
我真係唔明tiffany諗咩嫁...?!
佢冇啦啦咁講.我都唔知佢想點**
有冇人可以幫我嫁呢?!
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|