-
DICK的....
日誌
dick1229
暱稱: 炸薯!
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又某一個回憶....
16/5見工記
2011-05-08
熱,,,
2011-03-30
文章分類
全部 (83)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 83
留言總數: 305
今日人氣: 7
累積人氣: 3304
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 22 日  星期一   時晴時雨


22/2 第廿三屆陸運會(second day) 分類: 未分類

今日嘅陸運會我終於無遲到,算係醒目左= =

返到去就去幫手搬下野咁...

跟住等人如果有事就開工= =

唔知係呢年d人勁左(即係類似我呢類人咁),

定係少左人谷盡去跑,

呢年好少人要我地我去救,

唔似得前幾年咁,

千五米賽事完左後就有成堆人晌終點瞓晒晌度等人幫...

 

講起千五米賽事,

今日差d玩唔到= =

呢年負責宣讀召集事項果個人,

對住個咪宣讀事項都可以細聲到終點果度係聽唔到,

唔係我咁岩行到召集處聽到千五乙組點緊名,

我都唔知千五已召集左n咁耐= =

到左比賽,

一開始就比三個人領先,

最後果陣david從後殺到,

最終得第五= =

不過算係我跑千五以來最好的名次~

之後lunch又叫m記外賣

最慘係我跌左一部分嘅薯條,

搞到食少左 T_T

 

之後到左醒獅表演,

我自己知自己事,

表演得不如理想,

即係衰左= =

 

之後睇跆拳道學會表演,

型!

到四社啦啦隊表演,

唔錯=3=

 

跟住陸運會完左後同parco附近個球場打左陣波,

結果輸左=='

之後自己走人,

去左觀塘捐血,

then返去屋企~

 

總括來說,

呢次可能係我中學最後一年嘅陸運會,

算係過得唔錯=v=

 

(跑千五前同跑完之後無拉筋,依家好累+左邊大髀好痛呀....)

 

 






訪客留言 (返回 dick1229 的日誌)


Bad_Girl520 於 2010-02-24 08:43 PM 發表:
-捐血@@?!
-今年宣佈真係好細聲..==
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sumiran 於 2010-02-23 05:44 PM 發表:
cm..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx倩文!
Posted at 2010-02-23 10:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love1202 於 2010-02-23 01:33 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx!
Posted at 2010-02-23 10:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



henryhannah0 於 2010-02-23 12:10 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx橙皮人
Posted at 2010-02-23 10:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



carmen0623 於 2010-02-23 11:30 AM 發表:
c0mmENt.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx!
Posted at 2010-02-23 10:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



HLoveM 於 2010-02-23 11:05 AM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx ^^
Posted at 2010-02-23 10:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yaukaying 於 2010-02-23 10:44 AM 發表:
comment`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx 盈~~~~
Posted at 2010-02-23 10:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cyf123 於 2010-02-23 10:41 AM 發表:
comment`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx !!
Posted at 2010-02-23 10:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



waiflora 於 2010-02-23 08:18 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx  coconut~  =D
Posted at 2010-02-23 10:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sad_ 於 2010-02-22 11:00 PM 發表:
捐血咁有愛心@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝~
過多幾年度你都可以架^^
Posted at 2010-02-23 10:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]