-
DICK的....
日誌
dick1229
暱稱: 炸薯!
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又某一個回憶....
16/5見工記
2011-05-08
熱,,,
2011-03-30
文章分類
全部 (83)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 83
留言總數: 305
今日人氣: 1
累積人氣: 3311
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 6 月 11 日  星期六   晴天


又某一個回憶.... 分類: 未分類

記得呢首歌係晌我小學一、二年級時

即大約96-97年時第一次聽到

已覺個曲好好聽

果時嘅我,

仍係個傻戇戇嘅小學雞仔。

由於果時屋企多數睇亞視D劇集而唔多睇無線果D

所以果時都唔知呢首歌係"天地男兒"嘅主題曲

係後來有電腦先知道返呢首歌嘅資料

套戲係96年無記播.....

 

呢首歌除左個曲好聽外,

D歌詞亦係令我鐘意佢的原因之一

每段開始至副歌,

D歌詞與曲令我真係諗返起好多過去嘅野

記返起由做小學雞至中學嘅生活中大小事情,

以至所識嘅人,

自己開心唔開心嘅事

當中亦包括唔少連自己發夢見返都覺得可笑白痴嘅事等.....

實在有一股令人感嘆甚至傷感的滋味

 

至於兩段副歌部分,

就係激勵嘅部分。

當中帶出被人嘲笑與睇小的苦況

並有着叫人要從艱苦中奮鬥的意思

因此將呢首歌獻給我所認識而正在考試的人

當為勉勵勉勵一下~

或者同樣會令你地回憶唔少~

 


 

 

 

後天正式返工,

緊張異常,

總覺自己可能會應付不來似的.....

不管怎樣,

加油啊dick!

 

 






訪客留言 (返回 dick1229 的日誌)


youthline 於 2011-08-05 10:58 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



youthline 於 2011-07-13 07:27 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



henry533495 於 2011-06-11 11:19 PM 發表:
咩工?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

在醫院的打雜工,又名阿四
Posted at 2011-06-13 02:31 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]