|
記得呢首歌係晌我小學一、二年級時
即大約96-97年時第一次聽到
已覺個曲好好聽
果時嘅我,
仍係個傻戇戇嘅小學雞仔。
由於果時屋企多數睇亞視D劇集而唔多睇無線果D
所以果時都唔知呢首歌係"天地男兒"嘅主題曲
係後來有電腦先知道返呢首歌嘅資料
套戲係96年無記播.....
呢首歌除左個曲好聽外,
D歌詞亦係令我鐘意佢的原因之一
每段開始至副歌,
D歌詞與曲令我真係諗返起好多過去嘅野
記返起由做小學雞至中學嘅生活中大小事情,
以至所識嘅人,
自己開心唔開心嘅事
當中亦包括唔少連自己發夢見返都覺得可笑白痴嘅事等.....
實在有一股令人感嘆甚至傷感的滋味
至於兩段副歌部分,
就係激勵嘅部分。
當中帶出被人嘲笑與睇小的苦況
並有着叫人要從艱苦中奮鬥的意思
因此將呢首歌獻給我所認識而正在考試的人
當為勉勵勉勵一下~
或者同樣會令你地回憶唔少~
後天正式返工,
緊張異常,
總覺自己可能會應付不來似的.....
不管怎樣,
加油啊dick!
|