今日考左中化卷的listening,
終於考晒中化ge卷
講返呢兩日,
終於考晒中化ge卷,
不過可謂問題多多:
卷1a(閱讀理解):閱讀理解變閱讀我解,兼唔夠時間做= =
卷1b(作文):基於時間關係好多個point無寫落去...
卷2(文化篇章):d野寫到文不對題
跟住今日:
卷3(聆聽):同以往一樣,靠運氣,d奪命四式題目真係好奪命,d可選擇ge答案根本個個都係咁,
只我怪我無咩推斷力吧= =
之後ge英語運用科先係惡夢ge開始...