前日夜晚落街買一d野嘅時候,
晌夜晚無乜雀嘅時候,
居然比雀屎從高空擊中,
早就聽過雀屎落頭果排運氣一定貼地嘅講法
真係講中左==
今日12:45左右返到去,
一返到去比個主任屌
原來話琴晚有d街d價錢牌換錯左兼有d未反,
係咁賴係我換錯,
嘩,
我真係唔屌你地都唔得
琴晚換牌+返牌果陣,
我已見到你呢個主任同果個新黎嘅係咁晌傾計,
個新黎ge做野又的確係快,
我諗住你地咁行埋一齊傾一齊做野實無問題la
點知原來搞左鍋粥出黎==
我都唔明點解你地反牌可以兩個晌同一條街度反,
係都一個人一條,
之後另一個再行返黎下有無邊d未反好,
咁出現未反ge價錢牌ge機會就少dl啦
點知你地晌同一條街度一路傾埋d無謂野一路反
個心都唔晌度
跟住出錯就賴落我度,
屌你呀!?
講返上價錢牌果陣,
果個新黎ge做野得個快字,
係佢根本無睇清"出前一丁"定係"公仔麵",
見係雞蓉麵就上定個價錢牌
跟住又黎屈係我上==
我知,
我係無新黎果個咁醒,
做野無佢咁快,
無佢咁打過咁多機,
又唔似得佢咁晌百佳做過一年
我自己講野能力同表達能力又唔好
但唔代表果d錯誤係我一個做撚晒出黎
可能琴晚搞出黎果d錯誤有一部分我都有份搞出黎
但唔該咪撚只屌我
屈我無心去學
屈我承擔晒琴晚搞出黎ge錯誤
果個新黎嘅係好似醒d,
又有經驗,
但並唔代佢表唔會出錯lor
上個星期要check果d營養標籤
果款營多撈麵個標籤有問題,
佢夠擔同我講無問題,
好撚彩我之前望過下,
記得果款個標籤係有問題,
我自己拎返出黎數下有幾多者,
如果唔係send左資料上總部,
見果款麵係呢間分店無問題,
棧又要我地做多次..
我係打得機少,
同你嘅話題係少過佢,
所以即使佢係新黎你同佢傾得仲埋過我
我做野係慢,
表達能力又差,
但並唔代表我無用心去記去學囉!!!
最慘今日我返下午果班
個阿頭(即係經理)朝早返黎見到個場咁而去炸你,
都應該吧!?
但朝早時我唔晌度,
結果你就將所有罪狀賴晒落我度,
信晒個新黎嘅,
搞到阿頭、陳生、阿坤都以為今朝咁亂係因為琴晚我一個人錯晒
下午我返到去講乜鳩都無用啦
搞到我成為左千古罪人
都唔知話我涵養好,
定係戇鳩唔識出聲好
你同阿坤係咁屈我黎圍屌過陣,
我可以一句聲都無出
唉
點解人地又係晌超市做,
就唔駛面對d咁仆街嘅主任!?
唔做呢份工,
我又可以做邊份?
最後,
希望黑仔運氣快d過去吧
將來唔好比我再遇到d咁仆街ge事
|