-
DICK的....
日誌
dick1229
暱稱: 炸薯!
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又某一個回憶....
16/5見工記
2011-05-08
熱,,,
2011-03-30
文章分類
全部 (83)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 83
留言總數: 305
今日人氣: 3
累積人氣: 3282
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 13 日  星期日   晴天


2010-06-13 分類: 未分類

12/6 盆菜宴

 

今日下午3點左右就返到學校,

返到去之後晌個hall部電腦係咁開 youtube d歌黎唱K  =3=

唱到5點左右就停,

要準備盆菜宴個場~

 

6:00左右d人開始入場,

2010年畢業嘅得我一個人==

跟住交$$$等開始

等嘅期間同d老師傾左幾句

唔錯~

 

大約7:30pm左右開始

之後黃sir、馮sir等大展歌喉

之後點唱環節

有個校友唱譚詠麟首"一生中最愛"唱得好正,

佢唱左上半段後,

係咁塞另一支咪比另一個女校友唱,

個女ge死都唔肯

超好笑 xd

 

盆菜d料ok吧

主要有肥豬肉、切雞、燒鴨、豬皮、蘿蔔、冬菇、腐竹....等

我隔離果個夾正舊見豬肉(其實成舊都係膏黎==....),

問完成枱無人肯啃果舊肥膏

最後只好夾去第二圍度 xd

 

到左神秘嘉賓(即係校長)表演,

佢唱果首"more than i can say"依然咁有情調~

依舊咁正~

校長仲提到,

後年2012年就係波二25週年,

到時就有一連串校慶活動,

由d師弟師妹主力去搞,

正啊~

期待啊,

所以2012一定唔會世界未日嘅=v=

 

食到9:45左右,

盆菜宴結束,

之後同d fd晌學校個操場影左陣相

然後搭11c去牛頭角間"糖百府"食糖水

呢次只好怪自己眼光差左d,

揀左個$15嘅芝麻糖丸

好食就好食

不過$15得果8粒==

食完覺得自己揀錯左

應該揀果個牛奶冰

好食好多~

下次有機會實揀黎食~

 

食完野之後去apm間機鋪打左陣機

打到11:45就搭地下火車返去

點知出閘果陣先黎落雨,

我又無帶遮,

要我避多半個鐘雨先返到屋企...


 

 

 






訪客留言 (返回 dick1229 的日誌)


Bad_Girl520 於 2010-06-19 11:05 PM 發表:
嚇死我==
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Bad_Girl520 於 2010-06-17 10:56 PM 發表:
神秘嘉賓又係校長==
又係唱More than I can say==
好囧==

搭火車?!你住邊ga?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係地下火車,即係地鐵
我特登咁叫xd
我住九龍灣者~
Posted at 2010-06-18 02:32 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BABYCandy520 於 2010-06-14 12:28 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
Posted at 2010-06-18 02:32 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



henryhannah0 於 2010-06-13 09:05 PM 發表:
comment=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
Posted at 2010-06-18 02:32 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yaukaying 於 2010-06-13 10:18 AM 發表:
comment`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx^^
Posted at 2010-06-18 02:32 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ls1996 於 2010-06-13 09:45 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx shing~
Posted at 2010-06-18 02:32 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]